- Właściciel
- Rada Nadzorcza
- Zarząd
- Dyrektor ds. Medycznych
- Naczelna pielęgniarka
- Aktualności
- Polityka jakości
- Polityka bezpieczeństwa informacji
- Sygnaliści – zgłaszanie naruszeń prawa
- Sponsorzy i darczyńcy szpitala
- Fundusze Europejskie
- Oferty pracy
- Historia szpitala
- Galeria zdjęć
- Wirtualny spacer
- Dane adresowe i kontaktowe
Fundusze Europejskie
PROJEKT "Utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej przy Głogowskim Szpitalu Powiatowym sp. z o.o."
- Wartość projektu: 2 604 911,00 zł.
- Wartość dofinansowania: 2 474 665,44 zł.
Głogowski Szpital Powiatowy sp. z o.o. w okresie 01.07.2021 r. do 30.06.2023 r. realizuje projekt „Utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej przy Głogowskim Szpitalu Powiatowym sp. z o.o.” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Działanie 9.3 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych.
Informacje o projekcie:
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Usługi DDOM skierowane są do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, w szczególności do osób powyżej 65 lat, których stan zdrowia nie pozwala na pozostawanie wyłącznie pod opieką POZ i AOS, a jednocześnie nie wymagają całodobowego nadzoru lekarza i pielęgniarki w trybie stacjonarnym.
Do Dziennego Domu Opieki Medycznej mogą być przyjęci:
- pacjenci bezpośrednio po przebytej hospitalizacji, których stan zdrowia wymaga wzmożonej opieki pielęgniarskiej, nadzoru nad terapią farmakologiczną, kompleksowych działań usprawniających i przeciwdziałających postępującej niesamodzielności oraz wsparcia i edukacji zdrowotnej, a także doradztwa w zakresie organizacji opieki i leczenia osoby niesamodzielnej;
- pacjenci, u których występuje ryzyko hospitalizowania w najbliższym czasie lub którym w okresie ostatnich 12 miesięcy udzielone zostały świadczenia zdrowotne z zakresu leczenia szpitalnego.
W ramach DDOM przewidziana jest opieka dla 15 pacjentów.
Rekrutacja ciągła uczestników odbywa się na podstawie skierowania od lekarza oraz karty oceny stanu klinicznego, sporządzanej z zastosowaniem skali poziomu samodzielności (skala Barthel).
W ramach projektu zapewniane jest wyżywienie oraz w razie potrzeby transport.
Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 602 178 526.
PROJEKT: "Poprawa efektywności energetycznej budynku przychodni specjalistycznej przy ul. Kościuszki 15A w Głogowie""
- Grant przyznany dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów wynosi 583 164,00 zł.
- Wartość wydatków kwalifikowanych projektu: 4 504 650,49 zł, w tym dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej: 3 622 660,04 zł.
Głogowski Szpital Powiatowy Spółka z o.o. w okresie 01.09.2017 r. – 30.11.2018 r. realizuje dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 projekt pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Przychodni Specjalistycznej przy ul. Kościuszki 15 A w Głogowie”, którego celem jest zwiększenie efektywności energetycznej poprzez zmniejszenie strat ciepła oraz zmniejszenie zużycia energii z uwzględnieniem OZE. W ramach projektu realizowana jest kompleksowa modernizacji energetycznej budynku Przychodni Specjalistycznej w Głogowie przy ul. Kościuszki 15 A.
Zakres projektu obejmuje: docieplanie ścian zewnętrznych budynku styropianem, docieplenie stropodachu granulatem wełnianym, wymianę drzwi zewnętrznych, wymianę okien zewnętrznych, modernizację instalacji cwu – montaż kolektorów słonecznych, modernizację instalacji oświetlenia – montaż opraw LED, montaż instalacji fotowoltaicznej.
PROJEKT "Doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. w sprzęt medyczny"
- Koszt realizacji projektu wynosi 1 680 551,37 zł, w tym dofinansowanie ze środków EFRR 1 415 195,91 zł.
Głogowski Szpital Powiatowy sp. z o.o. w okresie 01.01.2017 r.– 30.06.2018 r. realizuje projekt: „Doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. w sprzęt medyczny”.
Celem projektu jest poprawa funkcjonowania systemu ratownictwa medycznego w powiecie głogowskim poprzez doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Głogowskim Szpitalu Powiatowy sp. z o.o., wzrost efektywności, bezpieczeństwa i jakości obsługi pacjentów, poprawa jakości i dostępności szybkiej diagnostyki na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
W ramach projektu zakupiona została energooszczędna, zaawansowana technologicznie aparatura medyczna, między innymi aparat RTG z ramieniem C, aparat USG, wyposażenie pracowni endoskopowej, analizator parametrów krytycznych, wózki transportowe pompy strzykawkowe oraz zamgławiacz.
Projekt realizowany w ramach działania 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 nr umowy o dofinansowanie POIS.09.01.00-00-0237/17.
Zgłaszanie nieprawidłowości:
Ministerstwo Rozwoju – Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko stworzyła narzędzie do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości dotyczących projektów finansowanych ze środków pochodzących z Programu Infrastruktura i Środowisko. Przekazywane sygnały o nieprawidłowościach pozwolą na wprowadzenie odpowiednich środków zaradczych oraz przyczynią się do zapewnienia najwyższych standardów realizacji projektów. W celu zgłoszenia nieprawidłowości należy: wysłać wiadomość na adres e-mail: naduzycia.POIS@mr.gov.pl lub skorzystać z formularza znajdującego się na stronie: https://www.pois.gov.pl/strony/zglaszanie-nieprawidlowosci/