UWAGA: NUMER TELEFONU 76 837 33 90 WYŁĄCZNIE DO REJESTRACJI NA POBRANIE WYMAZU W KIERUNKU COVID-19
Uprzejmie informujemy, że uruchomiony został numer telefonu 76 837 33 90 wyłącznie do rejestracji na pobranie wymazu w kierunku COVID 19.
Rejestracja czynna jest codziennie:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 14.30;
- w soboty, niedziele i święta w godzinach od 10 do 12.
W trakcie rejestracji Pacjent uzyska informację o godzinie i dacie pobrania wymazu.
Prosimy Pacjentów o punktualne zgłaszanie się do Punktu Pobrań w wyznaczonych godzinach.
Przypominamy, że Punkt Pobrań COVID 19 znajduje się obok Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR).
UWAGA:
Informujemy, że z dniem 1 kwietnia 2022 r., decyzją Ministra Zdrowia, zniesiona została możliwość wykonywania bezpłatnych testów antygenowych i PCR.
Pacjenci mogą wykonać badanie odpłatnie.
- Test na obecność wirusa SARS-CoV-2 metodą RT-PCR – 300 zł
- Test antygenowy na obecność wirusa SARS-CoV-2 – 150 zł
SPOSOBY PŁATNOŚCI:
- przelewem na rachunek bankowy w BGK 92 1130 1033 0018 7994 5920 0003 z informacją – z dopiskiem „Test PCR” lub „Test antygenowy”
- w kasie Spółki – gotówką lub kartą płatniczą.
Częste pytania do wyników testów.
Zrobiłem test na koronawirusa, kiedy otrzymam informacje o wyniku?
Laboratoria mają obowiązek wpisania wyniku testu do systemu EWP, który powinien być widoczny dla pacjentów na IKP.
Jeżeli test zlecił Ci lekarz podstawowej lub nocnej opieki zdrowotnej i nie masz jeszcze wyniku, jesteś na 10 dniowej kwarantannie od dnia skierowania. Jeżeli test zlecił Ci sanepid zadzwoń na infolinię 22 25 00 115.
Kto informuje o wyniku testu na koronawirusa COVID 19?
Informacja o wyniku testu zostaje wprowadzona do systemu Jest ona widoczna dla lekarza POZ w gabinet.gov.pl, dla pacjenta w Internetowym Koncie Pacjenta oraz w systemie EWP dostępnym dla Wojewódzkich i Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych.
Gdzie znajdę informacje o wyniku testu na COVID 19?
Informację o wyniku testu znajdziesz na Internetowym Koncie Pacjenta. Internetowe Konto Pacjenta (IKP).
Jeśli wynik testu będzie pozytywny, lekarz rodzinny poinformuje Cię o tym. Otrzymasz również informację o dalszej formie leczenia. Może to być:
- skierowanie do szpitala,
- rozpoczęcie izolacji w izolatorium (w izolatoriach mają przebywać m.in. osoby, które nie mogą odbyć kwarantanny w domu, gdyż narażałyby w ten sposób na zakażenie koronawirusem najbliższych),
- rozpoczęcie izolacji domowej.
Każda osoba, która przynajmniej raz zalogowała się na Internetowym Koncie Pacjenta i zostawiła numer telefonu komórkowego, otrzyma powiadomienie, że na IKP jest wynik testu na koronawirusa zaraz po tym, jak pojawi się on w systemie. Nie musisz więc sprawdzać, kiedy będzie wynik, zaczekaj na SMS.
Jeśli chcesz dostać powiadomienie o wyniku testu SMS-em:
- zaloguj się na swoim Internetowym Koncie Pacjenta.