- PRAWA PACJENTA
- STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
- ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ
- Programy profilaktyczne
- Programy lekowe
- Program pilotażowy “Dobry posiłek w szpitalach”
- Przyjęcie do szpitala
- Pobyt w szpitalu
- Przygotowanie do badań i zabiegów
- Dokumenty do pobrania
- Cennik oraz zakres świadczeń i usług komercyjnych
- Skargi, pochwały i wnioski
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
- Deklaracja dostępności
- Najczęściej zadawane pytania
- Informacja o wpływie działalności wykonywanej przez jednostkę organizacyjną na zdrowie ludzi i na środowisko
Skargi, pochwały i wnioski
Skargi, pochwały i wnioski
Jeżeli pacjent lub jego przedstawiciel ustawowy zechce złożyć skargę, pochwałę lub wniosek dotyczące np. świadczonych usług medycznych, zachowania personelu medycznego i niemedycznego lub organizacji pracy w Głogowskim Szpitalu Powiatowym, może to zrobić:
- osobiście u Prezesa Zarządu Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. lub osoby przez niego upoważnionej;
- w formie pisemnej:
- poprzez złożenie pisma w Kancelarii Spółki lub na adres pocztowy: Głogowski Szpital Powiatowy sp. z o.o., ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów lub na adres e-mail: kancelaria@szpital.glogow.pl
- do instytucji uprawnionych (lista instytucji uprawnionych do przyjmowania skarg i wniosków wraz z numerami telefonów i adresami znajduje się na tablicy ogłoszeniowej każdej komórki organizacyjnej Szpitala).
Kliknij w ten link i zapoznaj się z Prawami Pacjenta
Słowa uznania
Pozytywne komentarze na temat pracy personelu medycznego i niemedycznego sprawiają pracownikom szpitala wiele radości i przynoszą satysfakcję z wykonywanej pracy. Jeśli jesteście Państwo zadowoleni z otrzymanej opieki i chcecie podzielić się tym z nami, zachęcamy do pisemnego przekazania słów uznania. Państwa opinia zostanie przekazana osobom, których ona dotyczy.